W mediach społecznościowych pod koniec czerwca pojawił się wpis mieszkanki, która doceniła profesjonalną obsługę w jednym z wydziałów urzędu.
„Chciałam tutaj na forum, bo być może Panie tu zaglądają, podziękować Wam za pracę i świetnie, i szybko, i miło załatwioną sprawę – mam na myśli Panie z naszego Urzędu Miejskiego z działu Stanu Cywilnego. Przesympatyczne i empatyczne i jeszcze raz dziękuję” – napisała mieszkanka.
Lawina pozytywnych komentarzy
W komentarzach pojawiło się wiele podobnych głosów.
„Ja również bardzo serdecznie dziękuję za miłą, profesjonalną i szybką „obsługę” Paniom z działu Stanu Cywilnego, ale mogę też dodać, że Panie w innych pokojach też bardzo miłe i rzeczywiście chętne do udzielania pomocy” – podkreśliła inna komentująca.
„Ja również potwierdzam. Pani Anna Kasprzak również i mi pomogła w bardzo skomplikowanej sprawie, a właściwie całej serii spraw, które wymagały znajomości przepisów prawa międzynarodowego oraz umów międzypaństwowych. Wiedza na najwyższym poziomie” – brzmiał inny wpis.
„Pozwolę sobie przyłączyć się do tych podziękowań, ponieważ rzeczywiście obsługa w UM w Karczewie jest na bardzo wysokim poziomie… Jako mieszkanka Karczewa wiele razy musiałam załatwić sprawę w Urzędzie. Zawsze spotykałam się z dużą życzliwością i pomocą. Nam, społeczeństwu, bardzo łatwo przychodzi napisanie czegoś złego na tych nieszczęsnych „urzędników”, jacy to oni są źli itd. A napisanie miłego słowa przychodzi dużo trudniej… dlatego podepnę się pod ten post. Pani Magdalena Adamczyk, dowody osobiste, przemiła osoba, uśmiechnięta, pomocna, kompetentna. Dziękuję za sprawną obsługę, wielu powinno brać z Pani przykład” – czytamy w innym komentarzu.
Urząd odpowiada na pochwały mieszkańców
We wpisie głos zabrała też jedna z urzędniczek karczewskiego magistratu:
„Serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Jak dobrze, że są osoby, które potrafią docenić naszą ciężką i trudną pracę. Bo drogi, ulice, chodniki są bardzo ważne, ale służba naszym mieszkańcom i interesantom jeszcze ważniejsza. A mało kto ją dostrzega. Buzia się nam śmieje od ucha do ucha. Mamy cichą nadzieję, że informacja ta dotrze do naszego Burmistrza” – dodała.
Na komentarz faktycznie zareagował sam Michał Rudzki, komentując krótko: „Burmistrz wszystko widzi” i dodając emotkę z mrugającym okiem.
Zapytaliśmy gminne władze o to, czy tego typu pozytywne reakcje są częste.
– Najczęściej komentujemy rzeczy, które denerwują nas jako mieszkańców czy klientów w działaniach firm i instytucji. I słusznie, bo konstruktywna krytyka pozwala na usprawnianie pracy. Bardzo cenną informacją zwrotną są jednak również opinie, które wskazują na konkretne, pozytywne działania naszego Urzędu, motywując do dalszych działań – powiedział nam Piotr Kwiatkowski, Przewodniczący Rady Miejskiej. – Jestem oczywiście dumny w takich chwilach z postawy naszych urzędników i wdzięczny za codzienną pracę, którą wykonują. Cieszę się, że praca Pań z Urzędu Stanu Cywilnego jest doceniana, szczególnie, że jest to jeden z działów mających najczęstszy kontakt z Mieszkańcami, a więc będący swego rodzaju wizytówką Urzędu. Dziękujemy za Waszą postawę! – skomentował Przewodniczący.
Napisz komentarz
Komentarze