Reklama

Józefowska przychodnia w krajowej czołówce

Pochwała dla ośrodka ochrony zdrowia to rzadkość. Spotykamy się raczej z narzekaniem na długie terminy oczekiwania na wizytę, niewłaściwą obsługę pacjenta, czy kiepską jakość usług. Dlatego jeśli pojawi się miejsce, które wyróżnia się na tle innych, warto o nim mówić. SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie to zdecydowanie taka placówka, a świadczą o tym otrzymywane nagrody.
napisy

Autor: SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie

Program „Lider Zaufania Pacjentów” stanowi innowacyjną inicjatywę skierowaną do placówek ochrony zdrowia w Polsce. Jego celem jest certyfikowanie jednostek wyróżniających się wysoką jakością obsługi pacjenta oraz profesjonalizmem w budowaniu relacji w sektorze medycznym. Program obejmuje szerokie spektrum instytucji zdrowotnych, takich jak szpitale, przychodnie, indywidualne praktyki lekarskie, laboratoria analityczne, apteki, sanatoria i inne.

Cele i idea programu

Podstawowym celem Programu jest wspieranie polskiego sektora ochrony zdrowia oraz promowanie rozwoju placówek medycznych poprzez identyfikowanie i wyróżnianie podmiotów dbających o wysoką kulturę obsługi pacjenta i najwyższe standardy komunikacji społecznej. Certyfikowanie Znakiem Jakości „Lider Zaufania Pacjentów” ma na celu ułatwienie pacjentom wyboru placówek oferujących usługi na najwyższym poziomie.

Metoda badania – Tajemniczy Klient

Charakterystycznym elementem Programu jest zastosowanie metody Tajemniczego Klienta do oceny uczestników. Członkowie jury realizują usługę certyfikacji anonimowo, odwiedzając placówki, telefonując do nich lub wysyłając e-maile bez ujawniania swojej tożsamości. Dzięki temu ocena jest obiektywna i rzetelna. Jurorzy oceniają m.in. dostępność dla pacjenta niezbędnych informacji o ofercie placówki medycznej oraz treść i jakość strony internetowej każdego uczestnika konkursu.

SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie z ogromnym sukcesem

Jednym z laureatów Programu została SPZOZ Przychodnia Miejska w Józefowie, która otrzymała nagrodę „Lider Zaufania Pacjentów”. W toku badania analizie poddano m.in. ofertę placówki, standardy komunikacji z pacjentem oraz jakość działań informacyjnych i marketingowych. Przychodnia ta wyróżnia się nie tylko wysokim poziomem obsługi, ale również nowatorskimi rozwiązaniami – chociażby możliwością zapisów on-line.

Podczas uroczystości wręczenia nagród Przychodnia Miejska w Józefowie otrzymała specjalne wyróżnienie „Nowoczesność – Innowacyjność – Pasja” za wdrożenie najbardziej nowatorskich, przyszłościowych i przyjaznych człowiekowi rozwiązań w zakresie komunikacji i obsługi pacjenta.

Sukces dyrektorki Marii Kurcz

Sukces Przychodni Miejskiej w Józefowie jest ściśle związany z pracą jej dyrektorki, Marii Kurcz, która niedawno została uhonorowana nagrodą „Manager Ochrony Zdrowia 2023” w ogólnopolskim plebiscycie. Maria Kurcz wygrała z dyrektorami dużych warszawskich przychodni oraz innych placówek z całego kraju, co jest dowodem na jej zaangażowanie i profesjonalizm. Zarządzanie przychodnią oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi pacjentów zostały docenione na wielu płaszczyznach. Sama dyrektorka podkreśla: „To wielka radość i zaskoczenie z otrzymania tak wspaniałej nagrody”.

Dyrektor Maria Kurcz (w środku)

Znaczenie obsługi pacjenta

Obsługa pacjenta stanowi fundament każdej placówki medycznej. Wysoka jakość obsługi wpływa na zaufanie pacjentów oraz ich lojalność wobec placówki. Program „Lider Zaufania Pacjentów” podkreśla, że to pacjent jest najważniejszym elementem w systemie ochrony zdrowia, a placówki stawiające na jego dobro zasługują na szczególne wyróżnienie.

Program „Lider Zaufania Pacjentów” to pierwszy w Polsce Program Jakości, który promuje placówki ochrony zdrowia dbające o najwyższe standardy obsługi pacjenta. Dzięki metodzie Tajemniczego Pacjenta oceny są obiektywne i rzetelne, co przyczynia się do podnoszenia standardów w całym sektorze zdrowia. Sukcesy, takie jak nagroda dla Przychodni Miejskiej w Józefowie i jej dyrektorki, pokazują, że wysoka jakość obsługi pacjenta jest możliwa i powinna być priorytetem dla wszystkich placówek medycznych.

 

Czytaj także:

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama