Z roku na rok zwiększa się liczba gospodarstw domowych, które wykorzystują gaz ziemny. Nie powinno to zresztą dziwić, gdyż paliwo to zapewnia duży komfort ogrzewania, jest bardzo czyste i niezwykle łatwe w użytkowaniu. W końcu sprawnie działająca instalacja i piec wielofunkcyjny nie wymagają prawie żadnej obsługi – poza okresowymi przeglądami. Ze względu na zagrożenia związane z gazem, przyłącze gazowe wymaga, od etapu planowania, przez projekt, wykonanie i włączenie do sieci gazowej, przestrzegania określonych procedur wyznaczonych przez przepisy prawne.
Wybudowałeś dom, kupiłeś mieszkanie lub kupiłeś mieszkanie i chcesz podpisać umowę na dostarczanie paliwa gazowego? Takie sprawy można załatwić m.in. w Biurze Obsługi Klienta PGNiG, które powstały w wielu miastach w kraju, ale nie w powiecie otwockim. Mieszkańcy od dawna musieli jeździć do najbliższego punktu, który znajduje się m.in. w Warszawie, Mińsku Mazowieckim czy Piasecznie. Teraz załatwianie spraw związanych np. podłączeniem gazu do domu lub przepisania licznika na inną osobę nie zajmie tyle czasu, co kiedyś. Sprawy związane z usługami gazowymi będzie można załatwić w Otwocku. Niedawno otwocki samorząd podpisał porozumienie z zarządem spółki PGNiG.
Nowy Punkt Obsługi Klienta PGNiG zostanie otwarty w poniedziałek, 13 marca i będzie znajdował się w urzędzie miasta przy ul. Armii Krajowej w Otwocku w budynku „B” na parterze (pokój nr 7). – Punkt będzie otwarty raz w miesiącu. W każdy poniedziałek (roboczy) dyżur będzie pełnił przedstawiciel PGNiG. Jeśli będzie duże zainteresowanie ze strony mieszkańców to częstotliwość dyżurów w punkcie, zostanie zwiększona – informuje otwocki ratusz.
Planowane dyżury: poniedziałek, 13 marca i 17 kwietnia w godz. 10-18.
Napisz komentarz
Komentarze